När man inte kommer på någon rubrik


Nu ska jag äntligen lägga upp lite bilder, som jag sa för någon dag sen, jag är ganska dålig på det.
Men imorgon ska jag komma ihåg kameran på festen iallafall, ska bli så kul, ha fest i lokalen här där vi bor tillsammans med Marre och hennes kille Kristoffer, åsså hoppas jag det kommer massa folk, känner ni för att komma så slå gärna en signal, ni har mitt nummer :)

Ja nu till bilderna då.

 
Min lillasyster, som inte är så liten längre. Världens finaste och bästa :)
 
Mamma och Kjell som precis har gift sig, så fint.

 
En av dom bästa julklapparna, från pappa.
  
Fina servisen, nu får ni komma förbi och dricka te och äta kakor

  
Nu vet jag varför jag har så svårt att sätta mig ner och öppna en bok, jag har ingen ro i kroppen, jag vill ju läsa.
Jag måste lära mig, sitter jag ner ett tag och läser så går det kanske bättre efter ett tag?



Det var gott det där med björnbär, 1 dl björnbär ½ banan och 2 dl yoghurt.
Och ett fint sugrör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback