Middag & Träning

Har precis lagat middag till min älskling, sallad med kyckling och bulgur, hade varit gott med avokado också, men någon sån hade vi inte.
Jag ska iväg å träna, blev inget igår, hade så ont i magen.
Så jag får äta av den goooda maten när jag kommer hem.
Jag lovade nämligen att ha maten klar på bordet om jag fick låna bilen. Bra kompromiss va??

Och idag har jag varit och kikat på julklapp till min älskling också, står och väger mellan 3 saker, tänk om man kunde köpa allt?
Ja får se vad det blir då lönen kommer.

Har även bokat in jobb fram tills 5e januari, känns bra, kan planera lite mer.
Är  iallafall ledig jualfton, juldan, och annandan. Det är väl bra?
Ska jobba på nyår fram till 15,30. Så festen hinner man ju med ändå :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

aaa, de e bäsr för dig de att du hinner med partyt :P

2008-12-17 @ 16:42:14
URL: http://marielle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback