Julafton


Hade en helt underbar dag igår, började med lite bröllop på morgonen, hem till mamma och fika, sen då alla hade åkt därifrån så gick jag mamma och Kjell en promenad, först till affären för att handla gravljus sen till graven där farfar ligger och tände ett ljus där och ett vid minneslunden.

Sen blev det ju kalle anka, mat, öppna paket och allt det där, tog 2 timmar att öppna alla paket, för jag har en lillasyster som är väldigt bortskämd och fick väldigt mycket paket.
Jag fick halsdukar, vantar och tjocksockar som mamma stickat, presentkort på stadium och ikea, en jättejättefin servis med rosa roser på, lite gammeldags sådär, 2 kryddor från alpnaering + lite andra småsaker.
Senare på kvällen åkte jag till Daniels föräldrar för att fira lite jul där, fick lite småpaket där också. Kan man bli för gammal för paket?
Idag ska vi åka till pappa för att äta sushi och fira jul med honom.

Daniel blev jätteglad för sitt paket, han fick en rakapparat, :)
Av honom fick jag, fotbad, en bok av henrik fexeus, 2 berlocker till mitt armband och en papperskorg.
Tack älskling ;) Och tack alla andra.

God fortsättning? :)

Kommentarer
Postat av: Roxanna

tack så mkt! :D Och good jul på dig med (i efterskott då alltså ;P hehe) kram!

2008-12-25 @ 20:31:45
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback