Dan före dopparedan!


Äntligen är jag/vi klar med allting, sitter och kikar på uppesittarkväll på tv4 nu. Eller ja, just nu är det nyheter.
Har varit igång hela dagen, jobb, sen stan, gick fram och tillbaka till ÖoB, nee de e inte så jättelångt, men jobbigt då det är kallt och man har tunga påsar att bära, efter det så gick jag och Daniel till farmor och åt middag, och fikade så mycket som vi orkade :)

Då vi var klar där så åkte vi och hämtade ut 2 paket, ett var Daniels nya backspeglar, och det andra var till mig, mina skor från HM, och dom var finare i bild än verkligheten så jag kan ju säga att dom åker tillbaka.
Hittade en klänning på Åhlens, som jag har kollat på förrut, röd och fin, ska ha den imorgon.
Imorgon ska jag på bröllop, sen fira jul hos mamma och på kvällen åka till Daniels föräldrar.

Ja och nu ikväll har vi varit hos Daniels mamma och skrivit ut ett kort, sen slagit in dom sista klapparna och fixat allt för imorgon.
Så skönt att sitta ner och slappna av, ska äta lite kex och ost nu och mysa med min älskling.

God jul önskar jag er allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback