Varföör??

Varför känner jag mej aldrig utvilad, har Aldrig vaknat upp utvilad på ungefär 2 veckor.
Kliver upp och vill bara fortsätta sova, ont i huvvet och alldeles yr.

Det är så jävla jobbigt.
För någon dag sen hade jag så ont i huvvet och nacken att jag höll på å spy.
Funderar på å ringa runt lite, kanske börja gå på akupunktur så man blir av med smärtan. Är rädd för nålarna, men jag tror nästan de e värt de för å bli av med det.


Massa klag nu, lite mer kommer de bli också. Vill ha massa pengar så jag kan köpa höstkläder, men jag har inga pengar = Inga kläder. Samma veva varje morgon, vad faan ska jag ha på mej...

Idag blev de mjukisbyxor, just för att jag har inga kläder.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra onsdag :)

2008-08-06 @ 08:03:17
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback