Spökar??


Ja man kan ju undra om det spökar här, satte på modemet och Min dator, loggar in på msn och allt sådär som vanligt.
Sen helt plötsligt hör jag ett pip åsså startar Daniels dator, jag har absolut inte rört den.
Lite läskigt? Ja jag tycker det iallafall.



Sitter och äter frukost nu, är inte alls speciellt sugen på det, men kommer bli så hungrig på skola sen om jag inte gör det. För det mesta brukar jag ha vääldigt stor aptit på morgonen.

Och som vanligt kan jag inte bestämma vad jag ska ha på mej, ska slänga i mej de här nu sen byta om.
Ska ta med datorn på skolan har jag bestämt. Ska bli klar med det där arbetet idag, har jag också bestämt, för gör jag det så kommer min belöning sen, att vi åker till Sthlm.
Läste nånstans att man måste belöna sig själv om man gör någonting bra, som att sitta å plugga i flera timmar.
Det finns dom som är betydligt duktigare än mej, men jag gör så gott jag kan.
Sätter jag mej med min dator själv i ett rum vet jag att de går bäst. Kan inte koncentrera mej så bra då det är massa runt om, för då blir jag mer intresserad av det.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes det ska det bli nu :D haha!

2008-08-29 @ 10:49:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback