Registrera


Ska snart iväg till skolan och registrera mej, sen börjar jag på fredag eller om 1 vecka.
Och   vet ni vad??'
Jag trodde de skulle va jättesvårt å sälja bilen, men ikväll ska de komma en och kika, och han lät nästan helt säker på att han ville ha den. Jag hoppas verkligen det.
Då ska jag och pappa dela på pengarna förståss.

Ja iallafall, då jag varit på skolan ska jag träna, sen ska jag och pappa iväg och handla lite.
Vi har verkligen ingen mat hemma, så pappa skulle köpa lite åt oss...
Sen ska han bjuda på middag ikväll.
Har jag sagt att jag har världens bästa pappa?? :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gomorron :)

Ha en bra dag!

2008-08-18 @ 10:14:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback