Mhmm


Ska till Sandra snart, ska dricka lite vin, inte så mycket.
För jag börjar jobba klockan 8,40 imorgon bitti, så det blir ingen sen kväll. nej nej, imorgon ska ju jag och älsklingen ut och shoppa också :)

Första skoldagen avklarad, satte igång med naturkunsap B på en gång.
Började med grundämnen, sånt kanske inte intresserar er, ni få som läser alltså haha.
Har lite frågor och jobba med, tänkte försöka klara av dom mesta tills tisdag då jag har naturkunskap igen.

Går alla dagar förutom onsdagar, så det blir å pressa in jobb emellan där. Kommer nog inte ha så mycket fritid, men det gör ingenting :) Längtar verkligen tills jag är klar, och hoppas verkligen att jag kommer in på något universitet till våren, annars ska jag plugga ännu mer på primrose i vår, för jag vill ju så gärna komma in.

Nu måste jag göra mej iordning, vad ska ja ha på mej då??

Kommentarer
Postat av: mickis

vad är det du vill läsa på universitetet då?

2008-08-23 @ 11:36:11
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: kickan

vilken skola går du på?!

2008-08-23 @ 12:31:21
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback