Hejsan


Tycker inte om rubriker, hittar aldrig på nåt och skriva.
Sista jobbkvällen nu, sen en dag ledigt, imorgon ska jag gå till Vestibulum och kolla om vi har några fonder, tänkte ju sätta dit nya knoppar på köksluckorna, så då måste man lacka om dom å så...
Åsså ska vi ju tapetsera om.

Har hittat jättefina köksmöbler också.
Fast måste nog spara lite först, eftersom jag just har köpt datorn också.


Nu ska vi gå och hämta min bil, var och festade lite hos en kompis igår. Så bilen står där.
Sen ska vi på affären och handla. Jaa å sen blir de ju jobb, 17,30 - 01,00.
Hoppas det är någon fler rolig som också ska jobba då, tiden går fortare om man sitter å pratar.


Kommentarer
Postat av: zandra

malin n jobbar också (till 12) så du blir inte ensam. kändes sjukt värdelöst att jobba knappt 3 timmar idag men skönt att vara hemma igen, nu är jag ledig i tre dagar men vi ses efter det! kram!

2008-08-03 @ 15:34:41
URL: http://zandra1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback