Sommardäck


Solen skiner, ska snart ta cykeln in till stan.
Ska köra lite styrketräning tänkte jag, var ett tag sen. Så jag lär ju ha tappat en del.
Men det ska de bli ändring på :)

Ska gå upp till Daniels jobb sen, han har bytt till sommardäck på min bil, tycker de e jättestörigt å köra med vinterdäck då det inte är någon snö på vägen. De låter så mycket också.


Så  fort jag vaknar måste jag planera min dag och kolla hur lång tid allt å sånt kommer ta.
Just för att tiden ska gå fort, och dagen ska ta slut.
För jag är så less på mitt liv just nu så jag vet inte vad....
Och sitter jag inne för länge får jag bara jätteont i huvudet.
Så jag måste ju ut å göra något.

Usch vad jag klagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback