Skatteåterbäring


Fick hem deklarationen idag, trodde verkligen att jag skulle få restskatt.
Slet upp brevet. Men jag får tillbaka, hur mycket som helst :)
I sommar blir det till å resa iallafall.
Tur att pengarna inte kommer förens i juni, annars hade man ju gjort av med dom nu.

Har nästan inte ätit något alls idag. Inte haft någon matlust, tvingade i mej lite frukost imorse.
Så ska äta lite nu, å sen blir de ju grillning om några timmar.

Ska hämta Sandra om 1,5 timme också....Åsså måste jag ju göra mej iordning.
Hittade ett linne och ett halsband på stan, blir nog kjol till det.


Kommentarer
Postat av: Jennie Pennie

haha, nej det går faktiskt inte att klara ut det där spelet! Stackars barnen som sitter och kämpar med det! Med mig är det bra förutom en förkylning. men sånt går ju över =). Har en lugn och skön helg. Allt fint med dig? Kram

2008-04-05 @ 23:03:16
URL: http://www.puppjennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback