Bensin


Lyckades få bensinstopp precis då jag kommit in på parkeringen igår, och då var detkanske 200 meter kvar till just Min parkeringsplats.
Daniel rullade bilen bakåt och ställde den bredvid vägkanten, sen så bogserade vi bilen till parkeringsplatsen.
Men man får  ju skylla sej själv lite om man inte tankar innan, men jag trodde ju jag skulle klara mej ;D


Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag gå till mamma som sitter på hälsocentralen och hålla henne sällskap.
Sen ska jag gå vidare till Daniels jobb för vi måste iväg å handla, har nästan ingen mat hemma.
Läkaren sa ju att jag inte skulle träna, men hon sa att det var okej med promenader. Så då får de ju bli så då.
Röra på sig lite iallafall, det behövs.
Blir så himla rastlös av å sitta inne hela dagarna.


Idag släpps ett avsnitt av One tree hill. Snart kommer det väl upp så jag kan ladda hem det också.
Underbart!

127851-20

Såg att Simple Plan skulle spela på hultsfred.
Kan dom inte komma till yran också?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback