Vad stör dig mest på tunnelbanan..


Ahh, var så arg imorse då jag åkte till jobbet , tåget gick 06,52.
Efter ett litet tag klev 2 killar i 30 års - åldern på tåget. Hade Jättehög musik i sin MP3. Och jag var jättetrött. Det minsta jag ville höra var deras musik. Som dessutom va Trance/thecno.
Okej, jag tycker om musik annars, även trance å sånt. Men inte så tidigt på morgonen.

Det finns väl oskriven regel att de ska va tyst på tunnelbanan innan kl 9 på morgonen.
För någon månad sen då jag skulle åka så tidigt också så satt de en tjej å smaskade sitt tuggummi. Och blåste bubblor  hela tiden.
Man kan ju bli arg för mindre.


Jag jobbar just nu, eller ja just nu sitter jag här, men finns inget å göra.
Ska vänta i 20 minuter till sen ska jag åka iväg till nästa kund.
Är så himmla lugnt på dagen. Inget jämfört då man jobbar kväll iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback