one tree hill & trött


Jag är jättetrött. förstår inte. Iofs har jag varit igång hela dagen, skulle ju fixa med min ansökan men då är de Stängt på fredagar, typiskt. Sen sprang jag runt på stan, va på intervju, har nu fått jobb som Värd på ett träningsställe här i Sthlm 3 timmar i veckan. Sen åkte jag hem, Satt mej ner i 10 minuter, åkte till Ikea köpte galgar, åsså va ja på kvantum å köpta middagsmat. Jag som skulle fixa mitt rum ikväll. Nee jag fastnade framför OTH istället.
Dom har börjat få upp första säsongen av OTH nu som man kan ladda ner.
Jag håller på för fullt å laddar, börjar om från början. Känns lite kul å se hur de va då, man vet ju hur de blir senare.


Jag tycker fortfarande att Chad Michael Murray är den snyggaste killen i hela världen.
Ne nu ska jag kika på avsnitt 4, sen blir de till å sova.
Ja andra är säkert fulla nu. Lika bra att jag inte följde med på festen, hade nog inte orkat upp imorgon bitti.
Jag ska ju upp kl 6, ja jag tycker liiite synd om mej själv ;)


127851-11127851-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback