Gomorron..



Usch vad jag e trött. Är inte van att kliva upp såhär tidigt. Iallafall inte sen igår då jag vakanade halv ett på dagen.
Men Sats ringde ju mej igår och frågade om jag ville provträna där idag, så ska dit på ett pass som heter Muskel. Det börjar klockan 11.
Köpte nytt träningslinne igår också det behövs, för jag har inget riktigt sånt. Jätteskönt tyg.

Efter träningen ska jag gå och köpa någon god mat, sen ska jag tillbaka dit och prata med en tjej om priser och så.
Sen blir det tillbaka till helvetet ikväll.
Ska snacka med chefen på måndag, ska ringa dirket på morgonen.
För det här är  inte Ok. Tycker han det så är ju han dum i huvvet, fast de visste jag ju redan att han var.


Nu måste jag skynda mej lite.
Klockan bara tickar iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback