Det kunde ju jag glömma



Ja det kunde ju jag glömma att vara ledig i 3 dagar, ingen sån långledighet här inte.
Nej nej.
Dom ringde och frågade om jag kunde jobba fre,lör,sön på dagen. Men jag kände att jag måste få ha lite sovmorgon imorgon så tog på mej lördag och söndag 07,30-16,15. Ja jag ska bli rik =)
Redan 4,5 dagar extra arbete denna månad och mer ska det bli. Inte denna helg och inte nästa men ännu nästa tänkte jag jobba 2 dagar också. Och säkert något mer innan det.

Imorgon skulle jag ju ha tvättat, men det har jag inte tid med.
Var på skolan och skulle fixa med mina ansökningar idag, men då sa hon att jag var tvungen och åka till nåt kontor vid Zinkensdamm å göra, men det hade jag inte tid med idag för jag å Tonnie skulle iväg å träna. Så ska jag göra det imorgon.
Sen ska jag iväg på någon liten intervju på Wasa Club heter det, har sökt som värd där.
Och hon ringde idag så.

Och resten av morgondagen måste nog gå åt till å fixa här, ska försöka fixa ihop lite galgar så jag kan börja hänga in kläder i garderoben.

Nu ska jag kika på Idol. Har laddat ner första avsnittet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback