det går bra nu


Så jääkla trött. Varför sover jag inte då?
För jag e knäpp.

Imorgon ska jag iväg å träna, måste börja ta de här på allvar nu..Eller nåt.
Antingen blir det planet fitness eller friskis&svettis.
Ska upp 10 och laga matlåda, sen ska jag iväg till skolan för min ansökan verkar ha försvunnit, träning å sen blire jobb.
Håller på å söker lite extra jobb nu, har sökt tidningsutdelare, frukostvärd å lite sånt.


Jag bara sitter här och skriver massa tomprat
Lalalala.

De va en människa som inte ville va min vän längre idag, inte för att jag dör av det men. anledningen va för att jag är den jag är? Haha seriöst, ja jag är den jag är, gillade han inte det får han väl skylla sej själv. Jag tycker om mitt liv och tycker om mina vänner. Tyckte dock synd om honom, som inte hade speciellt mycket humor i sitt liv.
Jag kan iallafall säga att jag har och kommer ha ett mycket roligare liv än dej. Kanske inte hälsosammare, men roligare.

Var bara tvungen att skriva av mej :P

Puss så lääänge.
127851-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback