Bestämt mig..


Nu har jag bestämt mig, åker upp till Östersund 24e oktober, stannar tills den 26e då åker jag upp till Umeå till Amela eftersom hon fyller 20 :)
Sen åker jag hem till Sthlm den 28e.
En liten tripp iväg. Känner att jag måste komma bort från det här lite nu.
Har jobbat alldeles för mycket, ska vara ledig 2 dagar  nu, ringer hon och frågar om extrajobb säger jag Nej, för nu orkar jag inge mer.
Jobbade 15 timmar igår, då jag skulle kliva av tunnelbanan höll jag på å ramla för jag va så jääkla trött.

Nu ska jag fortsätta jobba, längtar tills klockan slår 22,50 då jag e hemma.
Ska soova massa, ska inte ställa någon klocka, sen ska jag iväg å träna.
Å på kvällen blir de nog bara en lugn hemmakväll om de inte e någon som vill hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback