shoppa..


Ja jag märkte precis, eller jag har vetat det ett tag. Men kanske inte ritktigt tänkt på de så länge att jag har typ inga tröjor å ha till jeans, har bara klänningar och typ 2 tröjor om jag nu skulle vilja ha jeans.
Tur att jag och Tonnie ska på stan efter utbildningen idag, då blir de å shoppa lite iallafall.
Skulle behöva ett par nya jeans också, vem vet vad jag får hem ;)

Ska iväg å träna nu, Satsstep. Just det här passet på måndagar är så bra, för hon som har passet e så bra. Peppar på en hela tiden då man inte orkar mer. För det är jäävligt jobbigt, om man gör rätt.


Ska springa till tåget nu.

Har förresten äntligen köpt boken "alla var där".
Har velat ha den enda sen första gången jag såg den, men då fanns den bara som storpocket och de ville ja inte ha, men nu har den kommit som liten pocket :)





Är ens inte kaffesugen?? vad är mitt fel, måste nästan köpa en kaffe ändå, bara för att lixom haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback