Poker


Åkte till Jocke & Freja efter jobbet, var meningen att vi skulle ut på krogen, men det vara bar Freja och hennes kompis som drog till krogen så jag och Jocke och Cheese stannade kvar och spelade poker. Malin råkade visst däcka i Jockes säng :P
Jag förlorade nog bägge gångerna. Är inte så bra på det där med poker egentligen.

Är hemma nu iallafall.
Ska bli skönt å lägga sej snart, imorgon ska jag jobba igen. Ska försöka sova så länge som möjligt innan iallafall, får se hur det går.

Blir tokiig, de e så jääkla kallt på mitt rum, elementet e jättevarmt men det drar ifrån fönstret.


Vill att det ska bli fredag snart, nu är det söndag. Inte så lång tid kvar...eller?
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback