Julmarknad..


Jag och Rickard ska på gröna lunds julmarknad imorgon på dagen sen ska ja ju såklart jobba på kvällen.

image91

Idag har jag inte gjort så mycket roligt, var och tränade iallafall, jag vaknade 40 minuter efter att klockan ringt, starkt jobbat, ajja hann iallafallt ill passet.
Antingen hade jag ställt klockan fel eller så hörde jag den bara inte.
Sen skulle jag fika med en kompis på stan, men det hann jag inte, så de blev hem duscha å äta å grejjer å sen direkt till jobbet.
Har kikat på filmen daylight på tvn, helt ok film faktiskt. Och nu sitter jag här och nördar som vanligt.


Ville ju få ledigt på söndag, har ringt nästan alla vikarier men ingen som vill/kan jobba.
Får väl komma in till After där vid 10 då, då alla redan e fulla. Eftersom vissa ska ju börja dricka redan klockan 17 :P



Har nog bestämt mej till 98% vad jag ska göra nu iallafall.
Hmm...

5 dagar kvar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback