Jaja...jag gjorde det.


Jag köpte ciggaretter idag, men ska försöka å inte röka så mycket ändå.

Provet på den där utbildningen idag, var inte så svårt, tror jag får nästan alla rätt eller de va 2 stycken jag va lite osäkra på. Får se när vi får resultatet då.


Min chef ringde mej förrut idag också, hon och högsta chefen ska ha nåt möte med mej imorgon.
Jag har väl gjort något fel igen.
Får se hur det går, men hon sa att det skulle bara va ett snabbt möte så det är väl inte så farligt.

Nu ska jag gå på affären och handla nåt å äta.
Frysmat som vanligt blir det väl. Har så dåligt fantasi.


'Cause everytime we touch,
I get this feeling.
And everytime we kiss,
I swear I could fly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback