jag och rubriker


går inte ihop.


Jag och Rickard va på julmarknaden iallafall, åkte popexpressen och radiobilarna.
Träffade lite folk å tog en massa kort.
Sen blev det alldeles för kallt och nu sitter jag på jobbet.

Vad konstigt det är då man träffar nån som man känner igen men inte kan placera.
Det hände mej idag, fast efter ett tag kom jag ju på vem det var.


Nää nu orkar ja inte skriva längre.
Jag vill att det ska bli torsdag, så jääkla jobbigt å va ifrån någon som man tycker om så mycket.

Kommentarer
Postat av: Emma

ah,det händer mig ofta...att man känner igen någon fast man fasiken inte vet vem tusan det är. =P det är jobbigt för man kan inte släppa det förs man kommer på vem det är. =P ha en bra kväll! =)

2007-11-24 @ 16:14:52
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Emma

hej,ah de gör jag,skitkul verkligen. =) jag läser ju i linkan. vet inte hur det är nu och hur svårt det är att komma in för dom har bytt studieplan osv. men har du bra betyg så tycker jag du ska söka för det är så kul´verkligen! =) ha en bra kväll

2007-11-24 @ 21:24:22
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback