Ciggaretter


Sitter på jobbet, har nyss ätit middag. Köpte nånb frysmat....som vanligt, köttbullar och pasta blev det. Inte alls gott men jag åt upp allting ändå, var så hungrig.
Har nyss druckit kaffe, har lite choklad i väskan som jag ska äta upp =)

Har egentligen inget viktigt å skriva, har bara inget å göra typ 15 minuter kvar tills vi ska åka.


Var så röksugen förrut och jag vill inte köpa ett helt eget paket, för då kommer de ta slut ganska snabbt, och det är inte bra för mej och inte för mina tänder, med tanke på det som hände för typ 1 år sen.
Men iallafall så kommer en kollega med ett cigarett paket och jag var bara tvungen och fråga om jag fick en, å de fick jag ju =)

Jag trodde de va onsdag imorgon, vilken otur jag hade att det inte var det.
Imorgon ska jag köra styrka, sen blir de utbildning.


Ska väl göra någon nytta kanske, plocka in i diskmaskinen här på jobbet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback