hihih

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4 Fuska INTE.



1.Hur mår du idag? ? Det är över nu.
2.Kommer du komma långt i livet? ? Alla älskar dig.
3.Hur ser dina vänner dig? ? You don´t mean anything.
4.Kommer du att gifta dig? ? All eyes on me.
5.Vad är ditt livs themesong? ? Min älskling har ett hjärta av snö.
6.Vad är din livshistoria? ? Another day in paradise
7.Hur är skolan för dig? ? Cuz I can
8.Hur kan du komma framåt i livet? ?  God is a girl.
9.Hur kommer imorgon vara? ? When you where young.
10.Vad är det bästa med dina vänner? ? No one else.
11.Vad finns i lager för nästa vecka? ? The big show.
12.Vilken sång beskriver dig bäst? ? When the night comes falling-
13.Hur är det med ditt liv? ? 500 miles.
14.Vilken låt ska spelas på din begravning? ?  Missing.

15.Hur ser världen på dig? ? Boys of summer.
16.Kommer du ha ett lyckligt liv? ?  Cara mia.
17.Vad tycker dina vänner om dig? ? En vän med en bil.
18.Har du en djup och mörk hemlighet? ? Goodbye my lover.
19.Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? - Hypnotized
20.Hur kan jag göra mig själv glad? ? Road to zion.
21.Kommer jag nånsin ha barn? ? Oj oj oj.
22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av? ? Love you more
23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation? ? Changes.
24.Vad är några tips till mig? ? Lägger ner.
25.Hur kommer jag att bli igenkänd? ? Break me, shake me.
26.Vad är min danssång? ? Ska vi älska, så ska vi älska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback