Försenat...



Amela och Lefanz tåg e typ över 1 timme försenat, sist då hon va ner var de också jätteförsenat.
Dom var tvungen å åka buss mellan Ljusdal och Bollnäs, och då j ag pratade med henne för 20 minuter sen stog dom fortfarande still i Bollnäs med tåget. blää.
Å vi som hade tänkt å hitta på nåt ikväll, ne de blir nog å åka hem å sova imorgon.
Jag ska ju upp å klippa mej, klockan 10,00.

Justjaa, igår så åkte jag samma buss som Andreas Wilson, han som är med i ondskan.
Och då jag skulle gå till tunnelbanan så möte jag ena sångerskan som har varit med i det där dansbandet friends, och för typ 1 vecka sen så såg jag timbuktu på stan, jag trodde inte han va så kort som han va :P

Sitter fortfarande på jobbet.
Ska börja skriva om några dokument nu.

Men puss så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback