Lite å göra ;)

4 saker!!


A) Fyra jobb jag haft:
1. Telefonförsäljare
2.  Hemtjänsten
3. Fritids
4. Servitris

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Dirty Dancing
2. Grease
3. Fucking Åmål
4. -

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Östersund på typ 16 olika ställen.
2. Stockholm - Danderyd
3. Stockholm - Kärrtorp
4. -


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. One Tree Hill
2. Våra bästa år
3. Grey´s Anotmy
4. Desperate housewives


E) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. Aftonbladet.se
2. blogg.se
3. Hotmail.com
4. Lunar haha :P

F) Fyra favorit-maträtter:
1. Pizza
2. Kyckling wook
3. Sprödbakad fisk
4. Korvstroganoff







Måste bara säga att American Idol är så sjukt bra, varje vardag tror jag 22,35 på TV4.
:D
Fint väder idag också.
Och imorgon ska jag jobba Ute i det fina vädret hela dagen + tjäna en massa pengar ;D


Kommentarer
Postat av: mikaela

våra bästa år? haha!

2007-03-29 @ 21:22:27
URL: http://mikaeyla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback