Tunnelbana...


Har inte skrivit på jättelänge, har nästan inte suttit vid datorn. Eller ja jag har bara kollat på greys anatomy, Kyle xy och one tree hill eftersom ljudet på tvn inte funkar. Mindre kul.


Jag tänkte på en sak häromdagen då jag åkte tunnelbana, de e väldigt många som pratar i mobilen, men just då man ska kliva av eller på tunnelbanan så säger man "vänta, jag ska bara kliva av/på." Har själv gjort det. Men är det så svårt att prata i telefon samtidigt som man kliver av/på tåget? haha.


Ja iallafall, i tisdags va jag och Tonnie ut, kom hem vid halv 5 för han tjatade på att vi skulle sova hos honom istället för mej, de tog 1 timme och åka till honom och de tar typ 15 min till mej :P
Var ut igår också. Massa folk från gröna lund, jag tror att jag hade kul iallafall. Blev några för många öl.
Blir nog lugnt i helgen. Imorgon så ska jag springa på stan, massa rea ju. Det är bra :D


Ska bli bättre på å uppdatera tror jag.
Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback