TeeVee



Jag vill ha en fungerande tv. Nu är alla Kyle Xy avsnitt slut också.
Pappa ska kanske skicka ner min Tv med bussgods på måndag. Då är den här på tisdag, skulle va riktigt skönt faktiskt.
För det verkar ju inte som att det kommer finnas en annars och jag klarar mej inte utan.


Imorgon ska ja ut till Arlanda å träffa Kristoffer en sväng, har ju ändå inget annat för mej.

Va ut igår en sväng också, vilka idioter det finns alltså. Ähh småbarn :P Verkar som det är massa folk från grönan som ska ut ikväll också, men inte jag. Nu ska ja ut en sväng och kolla sen ska ja hem å kolla på film å sova.


Har fått erbjudande på en lägenhet på söder vid skanstull till ett billigt pris. Tror nog jag ska ta den.


Sökte nytt jobb igår också, timvikarie på ett äldreboende i Älvsjö, skulle ju va bra å få jobba extra där så man kanske kan komma upp i en heltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback