bra & dåligt


Det dåliga är att jag är less på min förkylning nu, då jag hostar håller ja på å hostar ut hela lungorna tror jag, de va nån idiot vid busshållplatsen imorse som kollade på mej å hostade tillbaka lite, han trodde säkert jag hostade bara för jag tyckte de va "roligt" för han kollade å skrattade.
ja å sen min näsa, usch.
Köpte nässpray och då jag sprayade i näsan blev det för mycket, har fortfarande ont.
Ja å de hjälpte inte så mycket, okej jag kan andas genom näsan, men de rinner lika mycket fortfarande.
Och förkylningshuvvevärk, finns det nåt värre?


Nää man ska kanske vara lite positiv också, det finns ju dom som har det värre än mej.
Började på jobbet idag, jag har haft det jättebra, alla va så gulliga.
Imorron ska ja jobba 7-13, ska kliva upp klockan 5 för min buss går klockan 06,05 och jag måste upp å duscha å så.
Det andra positiva är att kent ska ha turne i Sverige, vet dock ej när. Till hösten tror jag + att dom släpper en ny skiva då.

då blir det nog 3 konserter i höst,
Gwen stefani 10e oktober.
Lars winnerbäck 21 eller 22 november
kent  ??

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas du snart blir bättre! Akta dig för för mycket nässpray. Man kan bli beroende och bli helt skadad av det ;) Sköt om dig och ät mycket mycket vitlök! (jag brukar köpa vitlökstabletter på typ hälsokostaffär och mer eller mindre knarka dom! Funkar!)

2007-06-25 @ 21:58:42
URL: http://triquetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback