Tre..


Köpte tre böcker idag, för de va 3 för 159 kr på pocketshoppen. och jag hittade 3 som jag ville ha.
Det blev
Där regnbågen slutar - Cecila Ahern
Kärlek @ första. träffen - Jane Moore
En del av mitt hjärta - Mathias Björk.

Vet dock inte vilken jag ska börja med.


Jag åkte till jobbet, sen så ringde ja sjukvårdsupplysningen angående min huvvevärk, hon tyckte ja skulle åka in till akuten på en gång.
Så då gjorde jag det.
Först gick ja till SÖS akut, men där var de jättelång väntetid, å då sa en jääättesöt sjuksköterska/läkare att ja kunde gå till rosenlunds närakut. Han va hur fin som helst, åsså ritade han en karta till mej så jag skulle hitta ;)
Men de va inget större fel på mitt huvud, de e viktigt att jag börjar träna, inte bara ut å gå utan gymma och gå på massa pass, åsså måste jag gå till min tandläkare för ja spänner käkarna hela tiden så ja måste kanske få en bettskena.

Nu ska jag lägga mej å läsa innan jag ska hämta Sandra vid bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback