Tuunnelbanan


Det finns ju många knäppa människor....Åkte tunnelbanan imorse åsså satt det nån gbg:are och pratade jättehögt i sin mobil, jaa vi ska ju slå ut metro och bli större än dom å bla bla bla.
Jaa lycka till.
Fan va kul vi hade åt honom. En tant som satt bredvid oss satt också och skrattade.

Har sovit från typ 12,30 till nu, riktigt skönt.
Fast nu har jag ingenting å göra och nu är jag pigg.
Ska på intervju på fredag. På tisdag börjar jag det jobbet jag egentligen skulle ha börjat i måndags.
Dom ringde ifrån ett företag idag, inom hemtjänsten. Dom ville väl att jag skulle börja jobba men det var bara 6 timmar per kväll så de blir inte så mycket pengar. Får se vad som händer med dom andra jobben.
Ska ringa till ett annat jobb också, personlig assistent. Men jag är så jäävla blyg så jag vågar inte. Men vill jag ha jobbet så måste jag ju. Blää =P

Min klänning har äntligen kommit, den som jag skulle ha på nyår, jaa bara typ 1-2 veckor för sent. Tack ellos.
Ska gå och hämta ut den nu iallafall.



thx for yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback