tråkiiigt


Jag har tråkigt, riktigt jäävla tråkigt.
Klaga, det är nåt jag är väldigt bra på....Iallafall just nu.

Det är lillördag idag...Då betyder det att man ska festa. I Östersund va ja ut minst 2 gånger i veckan, okej det är inget jag eftersträvar...Meen, just nu har jag så tråkigt och är så less att jag vill festa...Låter som någon desperat fjortis. Men det är jag inte.

Åsså spelar dom nån jävla skitballad med Westlife på radion...Fast den är egentligen bra. Om man är på det humöret men nu är jag inte det.


Haha vad patetisk jag är. Nu ska jag sluta skriva.
Jag måste förresten färga håret. För den hårfärgen jag har nu passar inte till några kläder. Jag vill ha en rosa tröja, men passar det då man har den här fula hårfärgen?? Neeej!!
¨
Hejdå!!

127851-2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback