Sthlm

Jahaa...Då var man här, kopplat upp datorn å grejjer nu, men internet dör typ hela tiden och det är jättesegt, hoppas man kan fixa det imorgon. För jag kan inte leva utan min dator haha.

Varit på stan idag, hittade en tröja och leggings, alltid bra att ha. Min klänning som ja tänkte ha på nyår har iallafall kommit till Östersund nu. Sandra skulle skicka ner den imorgon, så jag får väl användning av den här nere  istället då.
Kan ju ha den till vardags också.
Imorgon ska jag på Ikea och shoppa lite....Tavlor, besticklåda å grejjer.


Amela är min bästa kompis, och även fast jag bor 60 mil ifrån så kommer vi alltid ha kontakt.
För är man bästa vänner spelar det ingen roll om man bor på andra sidan jordklotet. Allt är ändå lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback