Jaha...


Jag tycker inte om disk. Vilken tur att någon annan tog hand om den då.
Men imorgon ska jag dammsuga. Och vika kläder. Skulle passa och boka en tvättid också..Kanske på söndag? Mycket tvätt har det hunnit bli.

Längtar tills på fredag, då ska jag på examenfest eller vad man ska säga, min 3-männing Ellinor (som jag inte träffat på mer än 10 år). Tar examen från nån utbildning här i Sthlm då, och jag är bjuden. Tror nog att det blir kul och träffa henne igen.


Dom har gratis kaffe och varm choklad på jobbet, och den där varma chokladen e farlig. Jag blir beroende på en gång, skulle kunna sitta och dricka det  istället för att jobba.


Ähh nog för idag, sova snart?
ZzzzZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback