Choklad (L)


Jag måste ha choklad, socker, godis. Haha blir galen, måste gå å köpa det nu.

Klänningen var jättefiin.
Tur att man kan ha den till vardags också, vill ha fler sånna.

Imorgon ska jag åka till söder och gå och kolla i secondhand affärer, judits iallafall, jag och Amela försökte leta reda på det i sommras men det gick inget vidare, men nu vet jag ju vilken adress det ligger på.


Amela, Mia, Sandra W och Madde. kommer hit den 8e februari, och stannar över helgen, ska bli hur kul som helst att få träffa alla igen. En till Sandra kommer också, men vet inte vilken dag, bara hon är med på inflyttningsfesten den 10 februari.

Vill festa i helgen också, får se hur det blir med den saken.




Ringde till det där jobbet som personlig assistent också, ska dit på söndag.
Intervjun jag ska på, på fredag e också som personlig assistent. Ute i Vallentuna, är ju en bra bit bort, men det skulle vara så bra om jag fick nåt av dom jobben för det är mycket bättre betalt. Och det lär ju vara roligare än att sitta i telefon hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback