Tråkigt

- 10 FAVORITER
Färg:
Röd, blå, svart, grått.
Mat: Pizza? :)
Band: Kent...
Film: Grease & Dirty Dancing.
Bok: Gömda & Asyl.
Sport: Hockey....Kul att titta på, för att dom slåss mycket? ;)
Årstid: Sommar!!
Veckodag: Lördag.
Glassmak:  Choklad
Tid på dygnet: Spelar ingen roll.

- 9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör:  Trött.
Smak: Ehh...
Kläder: Jeans och vitt tröja.
Bakgrund: På datorn? Sami isf.
Nagellack: Genomskinligt med liite glitter.
Tid: 23,00
Omgivning: Jag och datorn. 
Irritationsobjekt: Det kan jag tyvärr inte skriva här :P

- 6 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner:  Nej.
Brutit mot lagen: Mjoo...
Blivit arresterad:  Nää.
Badat naken: Ja..
 Varit med på TV: Nej 
Kysst någon du inte känner: Ja

- 3 PERSONER
Du kan berätta allt för:  Mina bästa vänner.
Du tycker om:  Jag tycker om fler än 3 personer?
Du inte gillar: Haha!!

- 2 VAL
Kaffe eller te:  Kaffe.
Vår eller höst:  Våår.

- 1 ÖNSKAN: Peeengar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback