Helgen..

Min helg kommer att bestå av att äta, sova, jobba...Ska på någon utbildning imorgon också innan jag börjar jobba. Men det är bra, mycket pengar ;)
Har ändå inget annat för mej. Nästa helg är det lönning då blir det party, kanske lite shopping?
Helgen efter det är de jobb igen. Och efter den helgen ska jag hem till Östersund. Den 8e mars.

Där jag jobbar just nu är bara 56% så jag var på en arbetsintervju igår också så man kan komma upp å jobba heltid. Hon verkade positiv så jag hoppas på det bästa.


Igår somnade jag jättetidigt, sov först 1 timme på soffan vaknade precis då insider hade börjat, det som jag ville se men orkade inte hålla ögonen öppna så jag gick och la mej istället.
Det behövdes väl, blev inte allt för mycket sömn onsdag-torsdag.



Patetiskt.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback