Fulla...


Många som är full ikväll.
Jag var full igår.



Jag var hos läkaren idag, för jag har nåt konstigt fel på min fot. Fick utskrivet massa medicin, var ju inte den billigaste om man säger så. Men jag måste ju ha det för å bli bra, så då är det bara att betala.


Imorgon ska jag på intervju, ska upp tidigt. Ibland är det skönt å kliva upp tidigt för då vet man att man ändå har ett liv. Bättre å kliva upp tidigt än sova till 12-13 på dagen. Var faktskt upp rätt tidigt imorse också även fast det var dagen efter, och jag somnade rätt seent eller rätt tidigt imorse eller vad man nu ska säga haha.
Så nu ska jag sova. Sen vad som händer i helgen det visar sej, är inte direkt sugen på fest. Ska kanske spara mej så jag har mycket krafter och festa tills Amela, Sandra,Madde,Mia och Sandra kommer nästa helg??
Ska bli så jääkla kul å träffa dom igen, vi ska festa och ha kul hela helgen.


Godnatt nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback