Fiskar...

Igår kom ja inte in på min blogg, var nåt fel hela kvällen.
Jag satt iallafall och kollade på olika horoskop sidor, ganska kul å se att mycket som stämmer in om man tänker efter...Bara 8 dagar kvar tills jag fyller år nu också. Kul att jag ska jobba hela kvällen då, ska dock försöka byta bort den kvällen, skulle vara kul å va ledig å hitta på något roligt.

127851-26




Igår tror jag att jag satt i telefon mest hela tiden, fick säga samma sak till 10 personer och sitta i telefonkö och bli av med pengar på mobilen i 100 år. Tillslut efter mååånga samtal fick jag äntligen prata med rätt person och hon var jättesnäll och hjälpte mej. Fick tag på lönetanten på företaget jag jobbade på i januari också. Så nu är allt fixat...Äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback