Kan inte alls sova..


Jag är trött, men så fort jag lägger mej blir jag pigg, kan inte alls sova, har sovit i ungefär 2,5 timme inatt tror jag.
Sen vaknade jag för ungefär 1 timme sen och kunde inte somna om.
Tur att man har sin dator som sällskap iallafall.
Och tur att jag ska iväg tidigt nu på morgonen. Ska möta Tonnie vid slussen halv 9, så jag skulle egentligen kliva upp klockan 7, om lite drygt 2 timmar.
Så väntar bara att klockan ska gå så man kan hoppa in i duschen och börja göra sej iordning.

Hoppas dom hade roligt allihopa på G3 igår nu då, har skickat sms. Men får inget svar, konstigt, dom sover väl :P

Nee om man skulle göra ett försök till å lägga sej..??
Vet inte om det är någon ideé.


Nee, ska nog sätta mej å lässa på tjuvlyssnat.se istället. Bra tidsfördriv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback