Final..


Usch att den där Marie vann, vem som helst förutom henne typ. Gillar henne inte för 5 öre.


Det är några som vill gå ut ikväll, vet inte riktigt hur jag känner inför det, klockan är ju bara 11 så man hinner nog fundera innan bolaget stängerom 4 timmar.
Ska ut till Tanne ridskola, med Melvin och Therese snart och koll på luciatåg åsså ska Melvin få pröva rida på en häst :)


Känner att jag måste göra något åt mitt hår snart, funderar på blonda slingor igen faktiskt, åsså en ny frisyr kanske??


Är verkligen jättefattig nu, hittade jättesnygga skor igår, men dom kan jag ju bara drömma om... :(




Idag har jag och Daniel varit tillsammans i 1 månad (L).

Kommentarer
Postat av: Susanne

Todiloo :) Hur ar det? Har du flyttat tillbaka till ostersund nu eller ar du kvar i sthlm? Hur gick det med jobbet i Lit? Du kan svara i min resedagbok. Pussokram

2007-12-08 @ 14:41:35
URL: http://leijons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback