Dålig...



Har varit lite dålig på å blogga på sistone men har ju knappt suttit vid datorn.
Och då jag suttit här har de bara blivit 5-10 minuter.
Har haft fullt upp nästan hela tiden. Och resten av veckan kommer också bli fullt upp.

Imorgon ska jag vara med Tonnie till jag börjar jobba klockan 16, på torsdag ska jag träffa Rickard och sen blir de jobb igen.
Å på fredag ska jag nog iväg å fika med Tommy å sen vid 15 tiden kommer mamma och Kjell, och vi ska nog ut å äta på kvällen eller hitta på något annat roligt :)
Å på lördag åker vi tiidigt på morgonen vid 6-7 tiden.
Ska hinna med å säga upp Sats-kortet å lite sånna grejjer också.

Och snart är de julafton och jag har inte köpt en enda julklapp.
Men men, jag brukar alltid vara ute i sista sekunden å de brukar ju ordna sej så.


Nu ska jag sätta mej framför tvn, Ugly betty och DH ikväll ju =).

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback