Snart så :)


Snart så flyttar jag, ska först till sjukgymnasten 10,30 sen kommer Niclas och Rickard hit å hjälper mej å packa å sen åker vi  iväg till Solna.
Måste diska å grejjer också. Men vem fan orkar det?
Jag har ju nyckeln, kanske åker tillbaka imorgon å gör det Eller så gör jag det idag. Har inte bestämt mej än :P

Sen ska ja va så snäll å bjuda dom på middag eftersom dom hjälpt mej.
Å sen kanske Tonnie kommer å hälsar på hoppas jag =)


Imorgon ska jag och Malin ut å äta på nån italiensk restaurang som hon visste om.
Ska sitta å dricka nån cider hos mej först.
Jag älskar det här, ska bli så skönt med egen lägenhet.
Har kollat massa i Ikea katalogen som jag ska köpa, gardiner, mattor och massa småsaker.


Nu måste jag göra mej iordning tunnelbanan går snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback