Kaos...


Ja de blev kaos igår, från början hade jag och tonnie jättetrevligt.
Sen så kom det massa gröna lundare dit och tog våra platser men vi skickade iväg dom haha.

Jag följde med några på efterfest och där blev det kaos...Asså förstår inte folk?
Jag skulle aldrig kunna göra något med honom.
Och om han hade försökt så hade jag sagt nej.
Vi pratade och lyssnade på musik. Men neee då de får man tydligen inte göra, för ligger man i samma säng då är de tydligen självklart att man gör något mer.
Usch säger jag bara.


Kom hem 9 imorse, sov till 14, sen åkte jag till jobbet.
nu är jag ledig i 2 dagar, ska nog iväg å köpa datorn imorgon tror jag.


Nu ska jag hemma å sova lääänge.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback