Kaffe & Ciggaretter.



Har fortfarande inte något internet.
Sitter på jobbet.
Ska jobba hela helgen. Och de enda jag gör på dagarna är å röka å dricka kaffe med Tonnie å Freja. haha. Mycket till liv.
Man sitter där med sin kaffekopp i typ 2 timmar, sen märker man neej nu ska jag åka till jobbet.
Så mina  dagar ser typ ut såhär, kliver upp vid 9-10 äter frukost, åker till Tonnie. äter lite till frukost åker in till stan vid 1, sätter sig på ett fik, dricker kaffe och röker..ehm. kanske gör något ärende innan också, inte för att vi har några sånna. haha.
sen blir klockan halv 4 å då måste jag åka till jobbet.
ja vad roligt.

jag vill dricka öl nu, men de kanske blir imorgon. hoppas jag.




Har hittat jättefina höstkläder och typ 3-4 jackor jag vill ha, men ska nog bara köpa 2 av dom, känns inte som om jag har råd med mer.
Längtar tills lönen kommer.

Även till nästa söndag, då blir de party.
Puss så länge, får se när jag skriver nästa gång,. lär ju dröja ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback