Golden hits..


Vad roligt man kan ha åt 30plusarna som står å dansar och är jättefulla och är värre än vad vi e med å puttas å så på dansgolvet hahha.
Var först ut å käkade på en grekisk resturang på söder sen gick vi till Golden hits.
Var dock inte där så länge för jag vart jättetrött, drack inte så mycket men jag vet inte.
Åkte hem gick till Max och köpte mat, hem och vräkte och kollade lite på friidrottsVM.  =)

Vaknade vid 10, men sen somnade jag om vid 13 igen.


Längtar tills imorgon, då tänkte jag dricka llite mer än igår, ska ut med kompisar från gröna lund :D
Och på måndag ska jag köpa ny mobil. Ska skaffa Tre också.



Är på jobbet nu, fortfarnade trött. Vräker godis så ja kanske blir piggare.

Puss

Kommentarer
Postat av: Max

gick du hem till mig och köpte mat? :p

2007-10-02 @ 12:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback