Lillasyster...


Jag har världens gulligaste lillasyster, hon mamma och Kjell kommer ner hit i början av Augusti, hon pratar om det varje dag att vi ska gå på gröna lund å så. Det kommer bli så roligt då dom kommer ner.
Ska ju hem nu den 3e maj, men det e inte samma sak, jag vill också gå på gröna lund med syrran :D

Saknar min pappa också, har inte träffat han sen jag flyttade ner, alltså i början av januari, och han kommer inte va hemma då jag kommer hem heller, men på Helens student då är han hemma iallafall. 
image56
Angelica på julafton =) 


Glömde 2 nycklar på mej till 2 kunder igår, så nu ska jag åka till jobbet och lämna dom, sen ska ja in till stan och gå lite i det fina vädret. Vid tre kommer Sandra in då ska vi på bolaget, sen är det party ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback