Förortsungar


Har precis laddat hem filmen förortsungar, ska kika på den imorgon tror jag. Den verkar ju riktigt bra då man har sett trailern.

image52


Gick jättebra på lönesamtalet, fick lite beröm och så, kändes bra.
Har varit ute och gått en sväng ikväll, var skönt även fast det inte var lika varmt som igår. Undra hur kallt det blir imorgon då?

Jag har börjat vakna så tidigt på morgonen, redan vid 9, även fast jag lägger mej vid 2 på natten.
Jag som alltid sovit till 11-12 iallafall, hinner bli rastlös innan klockan 11 då jag vaknar så tidigt.
Ähh jag ska gå å lägga mej nu, har lite å göra imorgon.
Måste köpa nytt SL-kort i allafall, vågar inte åka på mitt som jag har just nu längre.
Naatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback