Lista...stulen från nån

FÖRSTA
Riktiga
jobb: Telefonförsäljare haha.
Egenköpta CD: typ Aaron carter eller backstreetboys eller nåt sånt.
Piercing/tatuering: 2 piercingar, + hål i öronen. Vill tatuera mej.
Riktiga kärlek: Kristoffer.....
Fiende: Sånna har man väl, men tänker inte nämna några namn.

SENASTE
Biltur: För nån dag sen.
Kyss: Vet inte:P
Låne-bok: Nån engelska bok från biblioteket som jag måste läsa för att min engelskalärare sagt det.
Film sedd: A life less ordinary, eller såg bara slutet haha.
Dryck förtärd: Vatten
Mat äten: mackor.
Telefonsamtal: Amela.
Skiva spelad: Simple plan
Irritation: Jag måste städa i köket...orka.

JAG
Vill: Flytta till Sthlm, få ett bra jobb eller komma in på någon skola.
Har: En massa saker.
Önskar: Att inget dåligt händer.
Hatar: Avundsjuka och Svartsjuka.
Är rädd för: Spindlar, och typ allt annat.
Hör: Scrubs på teven.
Undrar: Vad jag ska göra ikväll?
Ångrar: Det är mycket.
Älskar: Min familj och mina vänner.
Sjunger: Allt.
Gråter: Då jag blir ledsen.

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Ja....
Jag gillar att laga mat: Japp.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Det har väl alla?

FAVORIT
Nummer: 3,7,13
Färg: Röd, blå, svart.
Dag: Onsdag, eller söndag kanske?
Månad: Mars för jag fyller år då, eller juli för att de e sommar då.
Drycker: Allt typ.

FÖREDRAR
Gos eller hångel:
Gos.
Te eller kaffe: Te.
Mörkt eller ljust öl: ljust.
Rött eller vitt vin: Vitt.

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Näe.
Hjälpt någon? Kanske.
Köpt något? Jaao.
Gått på bio? Näpp.
Sagt 'jag älskar dig'? Nepp.
Saknat ett ex? Nepp.
Skrivit i en dagbok? Skrivit i en blogg.
Haft ett seriöst samtal? Jaao.
Saknat någon? Japp.
Kramat någon? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback